Educació
primària
- Educació Primària (de 6 a 12 anys)
- 6 cursos: EP1, EP2, EP3, EP4, EP5 I EP6
- De 9 a 16:30h
Objectius de l’etapa
A l’etapa d’educació primària els nens i nenes adquireixes habilitats i competències bàsiques per tal de:
- Consolidar els aprenentatges fonamentals
- Potenciar la seva curiositat per aprendre.
- Fomentar les habilitats personals i socials.
- Incloure com a valor principal les arts plàstiques, la dansa, la música i l’esport.
- Potenciar l’autonomia de l’alumne a partir de rutines de treball, estudi i hàbits.
Com treballem
- L’aprenentatge des de les àrees es fa mitjançant projectes i agrupacions diverses dins de la mateixa àrea. I es treballen les competències bàsiques d’expressió, comprensió oral i escrita i matemàtiquest.
- Els projectes són interdisciplinaris (medi, llengua i matemàtiques) i s’originen a partir d’un plantejament motivador per a l’alumne, amb un repte i un producte final que doni resposta (situacions d’aprenentatge). Potenciem el treball cooperatiu i l’autonomia de l’alumne.
- Els ambients són espais d’aprenentatge en grups reduïts. S’utilitzen materials específics per fer un treball manipulatiu, creatiu i experimental, i una metodologia que fomenti habilitats i processos. Fem múltiples ambients, que poden variar segons el cicle: robòtica, expressió oral/àgora, gea, enginy, experimentació/physis, matemàtiques/pi, tecnologia, expressió musical, etc.
Projecte tecnològic
Incorporem les competències digitals en el treball de les àrees. Cada alumne de 5è i 6è disposa d’un dispositiu electrònic com a instrument de treball que permet potenciar el treball per projectes i cooperatiu, i aprendre a fer-ne un ús responsable com a eina d’innovació i treball.
Materials de treball
- Vivencial i actiu.
- Real i a partir de l’entorn més proper.
- Participatiu, des de les seves experiències.
- Col·laboratiu, cooperatiu i individual.
- Creatiu i lúdic.
Fomentem l’interès per aprendre
Projecte filosofia 3/18
Pretén desenvolupar les habilitats del pensament com; esbrinar, raonar, investigar, deduir, imaginar… per enfortir la capacitat reflexiva i creativa de cadascú. Treballem el diàleg filosòfic. Fem també filosofia a partir d’altres material com l’art i el cinema.
Pla lector
La lectura és un eix vertebrador de l’escola, és l’aprenentatge que ens dona accés al món. És per això que es fomenta diàriament, es promou el gust per llegir, es vincula a l’aprenentatge curricular i es viu com a una oportunitat per promoure valors.
Anglès com a llengua estrangera
Realitzem l’aprenentatge de l’anglès en un marc natural i contextualitzat. Utilitzem l’educació física per introduir vocabulari i incrementar l’ús de la llengua anglesa a l’escola
comptem amb un auxiliar de conversa natiu per potenciar l’expressió oral i també realitzem altres activitats i ambients d’aprenentatge en aquest idioma.
Dansa
Potenciem la dansa i l’expressió corporal, que formen part del projecte pedagògic de l’escola i del creixement personal dels alumnes. La dansa és el llenguatge del cos i alhora una activitat psicomotriu que combina harmoniosament els moviments. El seu treball i desenvolupament permet coordinar destresa física, activitat intel·lectual i l’expressió d’emocions i sentiments. Tots els alumnes fan dansa.
Les Big Bands
Els alumnes d’EP4, EP5 i EP6 tenen la possibilitat de fer classe d’instrument en petit grup durant l’estona del migdia. Aquesta activitat ens porta a crear les Big Bands de cada curs integrades amb el treball que es fa des de l’àrea de música. Aquestes agrupacions musicals tenen un paper molt actiu en les festes i activitats diverses de l’escola.
Escola verda
La nostra escola està en un entorn privilegiat, que volem cuidar i integrar en els nostres aprenentatges. És per això que fem accions que ens ajuden a sensibilitzar-nos.
Com a escola verda potenciem el treball de l’hort, la sensibilització de l’estalvi d’aigua i energia, el projecte de reciclatge d’oli “Oliclack”, el projecte “Revolta” de bioeconomia circular (fer compost a partir dels residus orgànics), el projecte “Apilo” (recollida de piles usades) i d’altres accions que fan de l’escola una comunitat sensible a l’entorn.
Piscina
Amb aquesta activitat setmanal en horari escolar, potenciem l’autonomia i l’adaptació al medi aquàtic. A més, nedar és un dels esports més complets que existeixen. Es realitza a EP1 i EP2.
Robòtica
A partir d’ambients d’aprenentatge amb grups reduïts, s’introdueix la robòtica, la programació, i el pensament computacional.
Sortides de treball
S’organitzen sortides vinculades al treball des de les àrees, que permeten contextualitzar i fer més vivencial l’aprenentatge.
Escacs
Els alumnes d’EP3 i EP4 fan un curs d’iniciació i aprofundiment d’escacs intensiu durant 15 dies.
Trobades, certàmens i concursos
Els alumnes participen en trobades, certàmens, concursos i activitats que els motiven a complementar l’aprenentatge, per exemple:
- Certamen Infantil i Juvenil de Lectura en veu alta.
- Jocs Florals d’Escoles Coop (Federació de Cooperatives d’Educació de Catalunya).
- Proves Cangur, un concurs matemàtic anual que s’organitza en més de 30 països a la vegada amb l’objectiu d’acostar les matemàtiques als més joves.
- Barcelona Pensa, trobada de filoscoles per debatre i reflexionar sobre un tema concret.
- Fòrum d’Escoles Verdes, trobada d’Escoles Verdes per compartir propostes, activitats i sensibilitats entorn de la sostenibilitat.
- Projectes Tr@ms, realització de projectes i trobades col·laboratives amb altres escoles de la Fundació Tr@ms entorn de diferents matèries.
Creem un ambient de convivència
Festes tradicionals i celebracions
Són un eix transversal important per a tota l’escola que afavoreix la cooperació d’alumnes de diferents edats i ens vincula amb les festes i tradicions populars del nostre territori.
Teatres i concerts
Es fan concerts d’agrupacions musicals a final de cada trimestre i representacions de teatre per Nadal (EP3) i per Sant Jordi (EP5).
Colònies
Tots els cursos fan colònies a final de curs que serveixen per afavorir la convivència.
Projecte “Tots junts”
Participem en activitats culturals i esportives que organitza l’Ajuntament de Llinars per promoure la relació entre els centres educatius dels municipis.
Bons hàbits alimentaris
Es treballen diàriament en tots els àpats que fem a l’escola, esmorzar, dinar i berenar. A mig matí s’esmorza sempre una peça de fruita i per berenar es combina entre diferents opcions. A l’hora de dinar, el menú és equilibrat, amb menjar ecològic de km 0 i fet a la mateixa escola.
Les mestres també hi són present en aquest espai de migdia i per tant donen continuïtat al projecte educatiu del centre.
In EP1-2 for the past two weeks we’ve been working the easter tradition and the arrival of spring. We’ve read books, worked through games and different activities that we have enjoyed so much.
#e6-10 #english
Abr. 11

In EP1-2 for the past two weeks we’ve been working the easter tradition and the arrival of spring. We’ve read books, worked through games and different activities that we have enjoyed so much.
#e6-10 #english
...
Avui els alumnes de quart hem pogut gaudir del resultat final del nostre projecte sobre l`univers: una revista científica per a infants plena d’informació fascinant! 🌌📚 És molt gratificant veure com tot l’esforç suma, i com, gràcies al treball cooperatiu, hem fet possible un projecte tan espacial i especial a la vegada!🚀 #ep4 #univers #projectes
Abr. 10

Avui els alumnes de quart hem pogut gaudir del resultat final del nostre projecte sobre l`univers: una revista científica per a infants plena d’informació fascinant! 🌌📚 És molt gratificant veure com tot l’esforç suma, i com, gràcies al treball cooperatiu, hem fet possible un projecte tan espacial i especial a la vegada!🚀 #ep4 #univers #projectes ...
Aquest dijous, l’alumnat de segon hem fet una sortida molt xula a l’Hostal del fum, per veure com s’anellen els ocells, i observar-los de més a prop, aquests petits animals, tant proper i tant desconeguts. #ep2 #projectes #animalspropers
Abr. 5

Aquest dijous, l’alumnat de segon hem fet una sortida molt xula a l’Hostal del fum, per veure com s’anellen els ocells, i observar-los de més a prop, aquests petits animals, tant proper i tant desconeguts. #ep2 #projectes #animalspropers ...
Els nens i nenes de primer ja estem posant fi al projecte del cos humà . Per repassar tot el que hem fet hem pogut gaudir de la visita de la Cristina, tieta del Pol i cirurgiana. Ens ha portat un munt de material i li hem pogut fer moltes preguntes sobre la seva feina. Moltes gràcies ! #ep1 #coshuma #projectes
Abr. 5

Els nens i nenes de primer ja estem posant fi al projecte del cos humà . Per repassar tot el que hem fet hem pogut gaudir de la visita de la Cristina, tieta del Pol i cirurgiana. Ens ha portat un munt de material i li hem pogut fer moltes preguntes sobre la seva feina. Moltes gràcies ! #ep1 #coshuma #projectes ...
Aquesta setmana les noies i els nois de 5è hem pogut participar en una activitat ben interessant lligada al projecte de l`electrocompostadora, del qual en som els responsables. Membres de la cooperativa @tarpunacoop ens han ajudat a aprendre a tancar el cercle i acabar el procés de compostatge del precompost que obtenim de les restes orgàniques del menjador de l`escola, i que més endavant servirant d`adob pel nostre hort. #ep5 #escolaverda
Abr. 1

Aquesta setmana les noies i els nois de 5è hem pogut participar en una activitat ben interessant lligada al projecte de l`electrocompostadora, del qual en som els responsables. Membres de la cooperativa @tarpunacoop ens han ajudat a aprendre a tancar el cercle i acabar el procés de compostatge del precompost que obtenim de les restes orgàniques del menjador de l`escola, i que més endavant servirant d`adob pel nostre hort. #ep5 #escolaverda ...
Els nens i nenes d’EP1 van poder gaudir de l’espectacle musical “Ulls clucs” a l’Auditori de BCN. Una obra plena de cançons, ritmes i coreografies màgiques.
Després vam aprofitar el bon temps per dinar a la platja del Bogatell. Un dia ple d’emocions, jocs i diversió! #ep1 #música
Abr. 1

Els nens i nenes d’EP1 van poder gaudir de l’espectacle musical “Ulls clucs” a l’Auditori de BCN. Una obra plena de cançons, ritmes i coreografies màgiques.
Després vam aprofitar el bon temps per dinar a la platja del Bogatell. Un dia ple d’emocions, jocs i diversió! #ep1 #música
...
Creadors i creadores, comissaris i comissàries, espectadors i espectadores…
Els nens i les nenes de sisè ens hem pogut convertir en tot això durant la visita d’avui al @macba_barcelona .Els dos col•lectius artístics, que ens han convidat a formar per l’Assaig Obert a la col•lecció, hem pogut representar una performance, dibuixar una instal•lació artística i explicar i donar sentit a les obres exposades des del nostre punt de vista com a artistes. Ens ho hem passat molt bé! #ep6 #ciclesuperior #artcontemporani #macba #educacioplasticavisualiaudiovisual #artginebro
Març 24

Creadors i creadores, comissaris i comissàries, espectadors i espectadores…
Els nens i les nenes de sisè ens hem pogut convertir en tot això durant la visita d’avui al @macba_barcelona .Els dos col•lectius artístics, que ens han convidat a formar per l’Assaig Obert a la col•lecció, hem pogut representar una performance, dibuixar una instal•lació artística i explicar i donar sentit a les obres exposades des del nostre punt de vista com a artistes. Ens ho hem passat molt bé! #ep6 #ciclesuperior #artcontemporani #macba #educacioplasticavisualiaudiovisual #artginebro
...
Els nens i nenes de segon hem estat treballant per descobrir com podem ajudar a cuidar el medi ambient.
El nostre repte? Dissenyar la casa del futur, tenint en compte tot allò que hem après sobre la sostenibilitat.
El resultat? Unes maquetes fantàstiques que avui hem pogut compartir i explicar a les nostres famílies.
Ha sigut emocionant tancar el projecte tots plegats.
#e6-10 #ep2 #projectes #expressióoral
Març 21

Els nens i nenes de segon hem estat treballant per descobrir com podem ajudar a cuidar el medi ambient.
El nostre repte? Dissenyar la casa del futur, tenint en compte tot allò que hem après sobre la sostenibilitat.
El resultat? Unes maquetes fantàstiques que avui hem pogut compartir i explicar a les nostres famílies.
Ha sigut emocionant tancar el projecte tots plegats.
#e6-10 #ep2 #projectes #expressióoral
...
Avui les delegades i els delegats de 5è hem participat al Fòrum de la Xarxa d`@escoles_verdes al @mcngranollers, on hem intercanviat i compartit projectes i experiències relacionades amb la cura del medi ambient. Hem pogut donar a conèixer activitats que duem a terme a l`escola i ens hem endut noves i bones idees! @escolanaturacorredor #escolaverda #ep5 #mediambient
Març 19

Avui les delegades i els delegats de 5è hem participat al Fòrum de la Xarxa d`@escoles_verdes al @mcngranollers, on hem intercanviat i compartit projectes i experiències relacionades amb la cura del medi ambient. Hem pogut donar a conèixer activitats que duem a terme a l`escola i ens hem endut noves i bones idees! @escolanaturacorredor #escolaverda #ep5 #mediambient ...
When working every unit students from EP1 and EP2 work autonomously in groups, what we call “learning stations”. Each of these stations include (writing, reading, bingo, memory, comprehension, oral skills…). We have so much fun learning this way!!
#e6-10 #english #EP1-2
Març 18

When working every unit students from EP1 and EP2 work autonomously in groups, what we call “learning stations”. Each of these stations include (writing, reading, bingo, memory, comprehension, oral skills…). We have so much fun learning this way!!
#e6-10 #english #EP1-2
...
📢 Nova xerrada pedagògica per a famílies d’infantil, EP1 i EP2
“L’art de posar límits”
A càrrec de @sonia_kliass, psicòloga, formadora i i assessora sobre aspectes del desenvolupament infantil. Ens parlarà de la difícil tasca de posar límits als nostres infants en un món on el ritme i l’estil de vida que portem no ens ajuda gaire.
📆 Dijous 27 de març a les 17.00h
📍 Escola Ginebró (Llinars del Vallès)
Us hi esperem!
Març 18

📢 Nova xerrada pedagògica per a famílies d’infantil, EP1 i EP2
“L’art de posar límits”
A càrrec de @sonia_kliass, psicòloga, formadora i i assessora sobre aspectes del desenvolupament infantil. Ens parlarà de la difícil tasca de posar límits als nostres infants en un món on el ritme i l’estil de vida que portem no ens ajuda gaire.
📆 Dijous 27 de març a les 17.00h
📍 Escola Ginebró (Llinars del Vallès)
Us hi esperem!
...
Les nenes i els nens de quart hem estat treballant alguns paisatges i retrats de l’art modern català i avui hem anat a visitar el @museunacional per poder gaudir de les obres originals. Hem jugat a detectar petits detalls i característiques dels quadres a partir d’una observació acurada, hem descobert les eines que fan servir els artistes, hem interpretat i performat alguns dels relats que ens expliquen i, fins i tot, ens hem convertit en una obra d’art! Ens ho hem passat molt bé! #ep4 #ciclemitjà #epva
#educacióplàsticavisualiaudiovisual #artmodern #artginebró #escolaginebró
Març 13

Les nenes i els nens de quart hem estat treballant alguns paisatges i retrats de l’art modern català i avui hem anat a visitar el @museunacional per poder gaudir de les obres originals. Hem jugat a detectar petits detalls i característiques dels quadres a partir d’una observació acurada, hem descobert les eines que fan servir els artistes, hem interpretat i performat alguns dels relats que ens expliquen i, fins i tot, ens hem convertit en una obra d’art! Ens ho hem passat molt bé! #ep4 #ciclemitjà #epva
#educacióplàsticavisualiaudiovisual #artmodern #artginebró #escolaginebró
...
Aquesta setmana, l’Èrica i la Rebeca, mares de sisè, han vingut a explicar-nos coses sobre la reproducció humana. Hem pogut ampliar els nostres coneixements i resoldre tots els dubtes que teníem. Moltes gràcies per acompanyar-nos!! #ep6 #ciclesuperior #projectes #aprenentatgevivencial
Març 7

Aquesta setmana, l’Èrica i la Rebeca, mares de sisè, han vingut a explicar-nos coses sobre la reproducció humana. Hem pogut ampliar els nostres coneixements i resoldre tots els dubtes que teníem. Moltes gràcies per acompanyar-nos!! #ep6 #ciclesuperior #projectes #aprenentatgevivencial ...
Les noies i els nois de cinquè continuem la nostra ruta pel riu Llobregat, fent parades en els trams més importants per viure i conèixer de prop l`aprofitament i l`ús de l`aigua. A més de conèixer el relleu i patrimoni del nostre territori. #projectes #ep5 #ciclesuperior #catalunya
Març 7

Les noies i els nois de cinquè continuem la nostra ruta pel riu Llobregat, fent parades en els trams més importants per viure i conèixer de prop l`aprofitament i l`ús de l`aigua. A més de conèixer el relleu i patrimoni del nostre territori. #projectes #ep5 #ciclesuperior #catalunya ...
La Taula d’Entitats del Baix Montseny, de la qual Escola Ginebró forma part, us convida a les II Jornades de Societat i Economia al Baix Montseny:
🫴 Salut i Atenció a les Persones al Baix Motseny
📆 Dimarts 11 de març de 2025
📍 Teatre Ateneu de Sant Celoni
🖊️Inscripcions a entrapolis.com
Quins temes s’hi tractaran?
✔️La problemàtica de l’Atenció Primària – CAPs
✔️Els reptes de l’Hospital de Sant Celoni
✔️El tractament de la dependència i l’envelliment
✔️L’atenció a les persones amb discapacitats
Us hi esperem!!
#formacioprofessional #formempersones #taulaentitats #baixmontseny
Febr. 26

La Taula d’Entitats del Baix Montseny, de la qual Escola Ginebró forma part, us convida a les II Jornades de Societat i Economia al Baix Montseny:
🫴 Salut i Atenció a les Persones al Baix Motseny
📆 Dimarts 11 de març de 2025
📍 Teatre Ateneu de Sant Celoni
🖊️Inscripcions a entrapolis.com
Quins temes s’hi tractaran?
✔️La problemàtica de l’Atenció Primària – CAPs
✔️Els reptes de l’Hospital de Sant Celoni
✔️El tractament de la dependència i l’envelliment
✔️L’atenció a les persones amb discapacitats
Us hi esperem!!
#formacioprofessional #formempersones #taulaentitats #baixmontseny
...
Ai ai ai que s’acosta el Carnestoltes! Aquest divendres ens ha fet arribar les consignes que els nens i nenes d’infantil i primària seguirem durant els propers dies. Tot això només el preludi de la festa de divendres! Visca el Carnestoltes!!
Febr. 21

Ai ai ai que s’acosta el Carnestoltes! Aquest divendres ens ha fet arribar les consignes que els nens i nenes d’infantil i primària seguirem durant els propers dies. Tot això només el preludi de la festa de divendres! Visca el Carnestoltes!! ...
Els de tercer de primària estem immersos en el projecte de la localitat i els sectors de treball. Hem vistitat l’empresa Granits Barbany, picapedrers des de fa quarte generacions!
Fan escultures i peces per la Sagrada Família i per lluir en museus, places o d’altres parcs del món. Quina meravella i privilegi poder tocar les peces que aniran a dalt de tot de la Sagrada Família! #ep3 #treballperprojectes #sectorsdetreball
Febr. 21

Els de tercer de primària estem immersos en el projecte de la localitat i els sectors de treball. Hem vistitat l’empresa Granits Barbany, picapedrers des de fa quarte generacions!
Fan escultures i peces per la Sagrada Família i per lluir en museus, places o d’altres parcs del món. Quina meravella i privilegi poder tocar les peces que aniran a dalt de tot de la Sagrada Família! #ep3 #treballperprojectes #sectorsdetreball
...
Amb aquesta cloenda donen per tancats els tallers d’iniciació i aprofundiment dels escacs, que hem estat fent els nens i nenes de cicle mitjà. Avui hem pogut executar una partida col.lectiva i un munt de partides simultànies entre nosaltres. Els escacs ens enseyen respecte, concentració i esforç. #ep3 #ep4 #ciclemitjà #escacs #escacseducatius #escacsalescola
Febr. 18

Amb aquesta cloenda donen per tancats els tallers d’iniciació i aprofundiment dels escacs, que hem estat fent els nens i nenes de cicle mitjà. Avui hem pogut executar una partida col.lectiva i un munt de partides simultànies entre nosaltres. Els escacs ens enseyen respecte, concentració i esforç. #ep3 #ep4 #ciclemitjà #escacs #escacseducatius #escacsalescola ...
Com treballem l’ODS 12 a l’escola i cooperativa Ginebró? No et perdis aquest vídeo col.laboratiu on participen des de Batxillerat a primària per conèixer el bon fer sobre el consum responsable i la sostenibilitat #batxillerat #escola #ods #ods12 #consum #consumoconsciente #consumresponsable #cooperativa #cooperativasociale #responsabilidad #responsabilidadsocial #primaria #secundaria
Febr. 13

Com treballem l’ODS 12 a l’escola i cooperativa Ginebró? No et perdis aquest vídeo col.laboratiu on participen des de Batxillerat a primària per conèixer el bon fer sobre el consum responsable i la sostenibilitat #batxillerat #escola #ods #ods12 #consum #consumoconsciente #consumresponsable #cooperativa #cooperativasociale #responsabilidad #responsabilidadsocial #primaria #secundaria ...
Les nenes i els nens de segon hem anat a Barcelona a visitar el @museupicasso . Després d’unes quantes setmanes treballant l’època blava, l’època rosa i el cubisme a l’escola, hem pogut veure i observar algunes de les obres originals d’aquest artista. Tot i la pluja, ha estat un dia fantàstic que ens ha passat volant! #artginebro #educacioplasticavisualiaudiovisual #ep2 #cicleinicial
Febr. 12

Les nenes i els nens de segon hem anat a Barcelona a visitar el @museupicasso . Després d’unes quantes setmanes treballant l’època blava, l’època rosa i el cubisme a l’escola, hem pogut veure i observar algunes de les obres originals d’aquest artista. Tot i la pluja, ha estat un dia fantàstic que ens ha passat volant! #artginebro #educacioplasticavisualiaudiovisual #ep2 #cicleinicial ...
Els de tercer seguim amb el treball de la localitat i els sectors de treball. Avui ens ha visitat l’alcalde de Llinars, en Martí Pujol ens ha explicat com ha anat creixient el poble i ens ha dit que Llinars és com una gran paella, que té de tot i persones amb activitats econòmiques ben diverses. Sempre és molt enriquidor escoltar les explicacions per entendre com es pensen i es prenen les decisions . #ep3 #llinarsdelvalles #treballperprojectes #coneixemlentorn
Febr. 7

Els de tercer seguim amb el treball de la localitat i els sectors de treball. Avui ens ha visitat l’alcalde de Llinars, en Martí Pujol ens ha explicat com ha anat creixient el poble i ens ha dit que Llinars és com una gran paella, que té de tot i persones amb activitats econòmiques ben diverses. Sempre és molt enriquidor escoltar les explicacions per entendre com es pensen i es prenen les decisions . #ep3 #llinarsdelvalles #treballperprojectes #coneixemlentorn ...
Els de tercer hem visitat la granja Can Bordoi de Vilamajor. Hem donat menjar als vedells, hem vist com es munyen les vaques i hem fet un taller de mató. A la granja també elaboren i venen els seus formatges i tanquen tot el cercle productiu. Ara ja sabem més coses sobre el sector primari! #ep3 #treballperprojectes #coneixemlentorn #sectorprimari
Febr. 5

Els de tercer hem visitat la granja Can Bordoi de Vilamajor. Hem donat menjar als vedells, hem vist com es munyen les vaques i hem fet un taller de mató. A la granja també elaboren i venen els seus formatges i tanquen tot el cercle productiu. Ara ja sabem més coses sobre el sector primari! #ep3 #treballperprojectes #coneixemlentorn #sectorprimari ...
Els nens i nenes de segon durant el primer trimestre hem estat treballant la prehistòria. Desprès de tota la feina feta, ja hem pogut convidar a les nostres famílies al museu efímer de la prehistòria i ser els seus guies!🔍🪨
#EP2 #E6-10 #projectes #escolaginebro #cicleinicial #laprehistoria
Febr. 3

Els nens i nenes de segon durant el primer trimestre hem estat treballant la prehistòria. Desprès de tota la feina feta, ja hem pogut convidar a les nostres famílies al museu efímer de la prehistòria i ser els seus guies!🔍🪨
#EP2 #E6-10 #projectes #escolaginebro #cicleinicial #laprehistoria
...
Atenció a l’alumnat
Tutoria
Es fa un seguiment individual i personalitzat dels alumnes des de ben a prop, ja que els mestres estem tota la jornada al centre. Els tutors gestionem les diferents situacions del dia a dia.
Les activitats i dinàmiques de grup fomenten la confiança, el coneixement i la cohesió de grup dins l’hora de la tutoria, l’educació emocional o en altres moments.
Atenció a la diversitat
Fomentem el model inclusiu, que permet a tots els infants desenvolupar al màxim les seves capacitats des d’una atenció personalitzada. Comptem amb l’orientació de l’equip psicopedagògic de l’escola i amb el recolzament a l’aula de mestres de suport.
Treballem amb diferents metodologies: ambients, en un espai d’aprenentatge vivencial i manipulatiu en grups reduïts, i projectes, que permet atendre a la diversitat.
En el treball de les àrees acollim les diversitats a l’aula, propiciant diferents agrupacions per tal d’oferir el suport i les ajudes adequades a cada alumne.
El DAI (Departament d’Atenció a la Inclusió) de l’escola, compta amb el suport de l’EAP (Equip d’Assessorament Psicològic) del Departament d’Educació, i amb un servei de logopèdia. A més també tenim contacte amb diferents especialistes externs que ens ajuden en la tasca educativa.
Comunicació amb les famílies
S’estableix una comunicació continuada amb les famílies a través del dia a dia, tant a la sortida de la tarda com a través de l’agenda, els informes trimestrals personalitzats, per telèfon i amb les entrevistes de seguiment periòdiques per cada alumne.
Serveis
Acollida
Servei de matí i de tarda.
Transport escolar
Consulta aquí rutes, horaris, quotes, etc.
Extraescolars
Activitats després de la jornada escolar.