Personal branding (marca personal)
100% SUBVENCIONAT
- Certificat del Consorci per la Formació Contínua
- A partir de 16 anys (preferència persones treballadores)
- 30 hores


Inscripcions obertes
- Personal branding (Marca Personal)
- Escola Ginebró (Llinars del Vallès)
- Del 14/05/25 al 16/06/25
- Dilluns i dimecres (17-20h)
- Presencial
- 100% subvencionat
Informa't
Si vols que t’informem d’aquest curs i de les properes convocatòries, omple aquest formulari:
Continguts
El curs Personal branding / Marca persona (30 hores) té com a objectiu identificar i dissenyar la marca personal i de negoci, així com aplicar estratègies per potenciar la imatge corporativa. Consta dels següents continguts:
- Mòdul 1: La marca personal i empresarial (5h)
- Descripció del branding personal o empresarial
- Mòdul 2: Marca corporativa (15h)
- Identificació de la marca corporativa
- Definició del públic objectiu de la marca
- Aplicació del màrqueting corporatiu
- Mòdul 3: Marca personal (10h)
- Identificació d’eines de personal branding
- Elaboració de la marca personal
Aquest curs permet assolir competències transversals de gestió i habilitats personals, aplicables a diversos sectors de treball.
A qui va dirigit?
Formació adreçada preferentment a persones treballadores de empresa privada i autònoms. També hi ha places per a persones en situació d’atur i treballadors de l’administració pública.
A partir de 16 anys. No es requereix formació prèvia ni experiència professional. Cal tenir habilitats de comunicació lingüística. La llengua vehicular del curs és el català.
El curs és gratuït i els alumnes s’hi inscriuen a títol personal.
On som?
Aquest curs s’imparteix a Llinars del Vallès, a l’Escola Ginebró (edifici d’FP). Les instal·lacions són modernes, lluminoses i ben equipades, i l’aparcament és gratuït.