Sortida a la Torrassa de Llinars

Les noies i nois de 5è hem fet una sortida a peu fins a la Torrassa de Llinars. Aquesta activitat ens ha permès observar, conèixer i entendre millor la importància de tot el relleu que ens envolta, gràcies a l’alçada en que es troba, que ens ha permès gaudir d’unes vistes panoràmiques privilegiades. També hem pogut observar les diferents fases de construcció de la Torre, lligades a les diferents etapes de la història, i a la varietat d’usos que ha tingut. Ha estat una molt bona experiència!
EP5

Contes tradicionals amb els alumnes de EAS1

Ahir els alumnes del cicle formatiu de grau superior d’EAS1 dins la matèria de Dinamització grupal van posar en pràctica els seus coneixements i habilitats a l’hora de representar contes tradicionals davant un públic molt agraït. Els infants de l’etapa d’infantil vam poder passar-ho d’allò més bé al costat de la Rínxols d’Or, el llop, els tres porquets, en Hansel i la Gretel…

L’infant necessita el moviment lliure i espontani per expressar-se

Bernard Aucouturier era un pedagog francès que amb la seva pràctica psicomotriu ens deia que l’infant necessita el moviment per a pensar, necessita el moviment per expressar-se. En les sessions de psicomotricitat l’infant juga a saltar, enfilar-se, construir, amagar-se, descansar, córrer… amb total autonomia i llibertat i en funció del seu estat emocional. I l’adult li proporciona un entorn segur i una mirada atenta i respectuosa.

Crèdit de Síntesi a 1r i 2n d’ESO

Aquest dies, els alumnes de 1r i 2n d’ESO hem viscut una setmana diferent i emocionant, plena d’aprenentatges, creativitat i treball en equip!
A ESO1 hem viatjat pel passat i el present de Llinars del Vallès per crear el nostre propi joc de taula. A partir de les visites al Castell Nou i al Castell Vell, hem produït uns taulells de joc únics, plens de diversió i històries de la Vila!
A ESO2 hem explorat la diversitat al món, endinsant-nos en cultures fascinants. Hem après els sons i les grafies japoneses amb un taller pràctic molt interessant, hem descobert curiositats culturals d’arreu del planeta i hem visitat el Museu Etnològic de Barcelona. Tot plegat, culminat amb unes presentacions fantàstiques!
Aquesta setmana ha estat una gran oportunitat per treballar competències diverses, reforçar la cooperació i viure una manera d’aprendre diferent i enriquidora.

Els colors de l’hivern

De l’hivern quasi tot m’agrada, especialment els seus colors. L’hivern el veiem vestit de blaus, liles, blancs, grisos i fa una olor, una olor boníssima, de llenya, de molsa, de torró, de pessebre, de tió… Nosaltres avui l’hem pintat a l’escola, n’hem pintat un trosset. Mireu quina olor que fa, segur que gairebé la podeu sentir!

Projecte d’Art “Camí a Casa”

Amb aquest recull d’imatges donem per finalitzat el Projecte d’Art d’aquest primer trimestre que hem compartit tots els alumnes i les alumnes d’infantil de l’escola. Un projecte que ens ha permès descobrir que existeixen diferents tipologies de cases al món i que aquestes estan fetes de diferents materials en funció de quin indret del món ens trobem, del clima…
En aquest projecte també ens han explicat què és el Land Art i amb els nostres companys i companyes d’ESO4 n’hem pogut fer una creació artística.
Les famílies també ens han ajudat a crear el nostre poble, un poble tranquil, ple de colors i de llum, un autèntic poble de Nadal. Bon Nadal!