Quina recta final més intensa…

Ja estem a les portes d’acomiadar el casal d’estiu 2022. Com cada dilluns ens ve a visitar l’Olimp, aquesta l’estem acompanyant per Oceania, ens queda poc per despedir-lo. El trobarem a faltar!

Com cada setmana ens ha arribat plenes d’activitats: hem fet collarets amb pasta, hem tenyit la nostra samarreta de color blau, hem pintat fent la nostra obra d’art amb les pedres, jocs d’aigua, proves, reptes, jocs olímpics i moltes activitats més.

Demà dijous anirem a la pisicina d’Alfou, on ens banyarem i ens tirarem pels tobagans. Que divertit!

I per acabar el casal passarem el divendres tirar-nos pels tobogans inflables i per acabar el dia, farem un pica-pica on ens acomiadarem entre tots/es.

Aquestes cinc setmanes ens han passat volant i això vol dir que ens ho hem passat molt bé. Hem après moltes coses i entre tots/es ens emportem una gran experiència i vivències inolvidables que quedaran en el nostre record. El pròxim any repetirem segur! Fins a la propera, petits exploradors!

ESO1 i ESO2 a la Costa Brava!

A ESO1 i ESO2 hem descobert la vessant més esportiva de la Costa Brava amb les colònies d’aquest estiu!

Hem fet caiac i snorkel  i també hem passat molt bones estones quan no apretava la calor amb jocs de nit, excursions nocturnes i convivència amb el grup.

Amb el campament base situat a Colera, la calor no ens va parar i hem passat una setmana intensa, increïble i divertida amb una pila d’activitats i jocs!

Excursió a l’Aira Natura

Els nens i nenes d’Infantil i Primària, hem anat d’excursió al parc d’Aira Natura, a Sant Antoni de Vilamajor. Hem fet bosc vertical, ens hem tirat per les tirolines, rocòdrom, una passejada pel bosc, coneixent diferents tipus de plantes i animals. Després, amb moltes ganes i il·lusió, hem tingut l’oportunitat d’apropar-nos als ponis i cavalls: els hem tocat, raspallat i passejat. Per refrescar-nos ens vam banyar a la piscina, que fresquets ens vam quedar!!
Ha sigut una gran aventura, ho hem gaudit molt!

A la quarta setmana ja estem de viatge per Amèrica

Els petits exploradors ja estem a la quarta setmana i seguim fent un munt d’activitats descobrint Amèrica! L’explorador Olimp ens ha proposat diferents reptes, proves, activitats per anar superant durant la setmana. Estem molt engrescats per descobrir les diferents aventures que anem fent el dia a dia. Estem fent manualitats, jocs d’aigua, safates de diferents textures, jocs, danses, gimcana… Estem aprenent moltes coses d’aquest continent i encara ens queden més sorpreses i diversió fins a finals de setmana.
Ja tenim moltes ganes que arribi demà per anar d’excursió a l’Aira Natura, on ens espera aventura, emoció i sobretot molta diversió.

Sortida al CRAM

Ahir els d’Infantil i Primària vam anar d’excursió al CRAM. Aquest centre de recuperació d’animals marins ens van explicar moltes coses molt interessants, Vam començar escoltant un conte de la tortuga floreta i vam aprendre com es rescaten les tortugues. També ens van explicar la importància que té cuidar bé el mar, com hem de protegir i ajudar les tortugues si la trobem ferida. Vam escoltar diferents històries.dels animals que s’estan recuperant i què podem fer per conservar el nostre entorn marí. Va ser molt enriquidor i vam aprendre molt.
També us deixem un tastet de les proves de jocs d’aigua que hem fet d’avui.

Els petits exploradors hem començat un nou viatge per Àfrica

Com cada setmana comencem reben una carta de l’explorador Olimp i aquesta viatgem per Àfrica. Estem coneixent jocs tradicionals, animals que hi viuen, la cultura africana i moltes coses més. Aquests últims dies hem resseguit les ombres d’animals i hem fet el nostre amb plastilina, jocs cooperatius, ioga, jocs d’aigua, a MasterChef hem fet amb fruita les cares dels animals africans, sortida per l’entorn fent diferents proves… ens esperen moltes més activitats.

I demà ens espera un dia molt emocionant al CRAM. Ja tenim moltes ganes que arribi, estem super preparats!!

L’Aventura a la Costa Brava d’EP5 i EP6

Quina setmana més intensa a la Costa Brava amb EP5 i EP6!

L’Aventura Costa Brava va començar dilluns, quan vam arribar a Colera, on ens vam instal·lar al pavelló municipal, que teníem tot per nosaltres.  El primer dia vam fer una volta pel poble i a la platja. El sol ja apretava i res millor que refrescar-nos!

L’endemà, vam fer la ruta de caiac, amb jocs d’equilibri i una cursa final. També vam descobrir què és una salpa, una espècie de medusa que no pica… tot i que val més no arriscar-se 😉

Dimecres va tocar padelsurf i padel XL durant el matí. Tot i la tramuntana, ens vam divertir molt aprenent a fer equilibris per no caure dins d’aigua. A la tarda vam continuar amb jocs al pavelló, activitats a la platja i el joc de la pinça… El coneixeu? Ens va encantar, gairebé tant com el joc de rol de la nit!

Als vespres, aprofitavem l’estona lliure després de sopar per fer un volt pel poble i disfrutar de la nit fins abans d’anar a fer l’activitat de nit al pavelló.

Dijous vam fer una gincana especial en la que vam acabar tan empastifats que vam haver d’anar tot seguit a la platja per rentar-nos! I a la tarda vam continuar amb multiesports (ping-pong, bàsquet, futbol…). I a la nit, fi de festa amb pizzes, ball, karaoke i disco!

Divendres ja de bon matí vam començar a preparar la tornada… tots amb moltes ganes de repetir l’any que ve!

Acabem la setmana d’Àsia

Aquest dijous hem passat tot el matí explorant el nostre entorn tan privilegiat que tenim. Hem anat fins al parc i després ens hem anat a refrescar a la font del mirador i allà hem dinat ben fresquets sota l’ombra dels arbres.
I avui unes de les activitats més refrescants que hem fet han sigut granissats amb fruita natural, ens han quedat molt bons!!
Els infants han gaudit molt i tenen moltes ganes de continuar descobrint noves aventures per la següent setmana.

Els d’Infantil i Primària hem fet nit a l’escola!

Els petits exploradors de P3, P4 i P5 i Primària hem viscut una gran aventura aquest dimecres a dijous: hem fet nit a l’escola! Vam estar preparant els barrets i els collarets d’Hindú, i també vam decorar tot el menjador que estigués ambientat amb la cultura Asiàtica.

Després de sopar vam anar cap a la sala i vam seure tots i… SORPRESA!! Vam escoltar un conte de Dracs que estava representat amb les ombres xineses. Ens vam quedar tots bocabadats, ens va encantar.

Va ser un dia molt emocionant, divertit i ple de sorpreses.

La primera setmana ha passat volant!

Hem arribat a finals de la primera setmana del casal i ens ha vingut a veure l’Olimp, l’explorador. Ens ha fet molta il·lusió i ens ha dit que havíem superat totes les proves molt bé i ens ha portat una medalla per cadascú. Som uns cracks!! Hem d’acomiadar el continent d’Europa. Ha sigut una setmana plena d’activitats on hi ha hagut moltes aventures i sorpreses. Hem après molt i ens ho hem passat molt bé. El dilluns tornarà a venir per explicar-nos a quin continent vol que l’acompanyem en el seu viatge, a veure quin serà. Quins nervis!
Us deixem un tastet de fotografies que hem anat fent.