D’excursió a la platja

Avui els nens i nenes d’Infantil i Primària hem anat a la platja d’Empúries. Hem estat a l’aigua ben fresquets, saltant onades, construint castells de sorra i buscant pedres i petxines.
Ha estat un dia molt divertit i ben complet.
Mireu, mireu, que bé ens ho hem passat!

Els exploradors de pimària comencem casal!

Els nens i nenes de primària comencem un estiu ple d’activitats i reptes! La nostre canalla es posa a la pell d’un explorador i recorrem el municipi superant diferents proves.  Jocs, esports, reptes i aventura són alguns dels ingredients que hem preparat per tenir un estiu màgic.

A Infantil comencem el casal d’estiu!

Els infants d’Infantil hem començat el casal d’estiu amb moltes ganes i il·lusió!
El primer dia vam conèixer l’Olimp, un explorador que li agrada molt viatjar i ens va explicar que vol donar la volta els cinc continents durant les cinc setmanes del casal. Vol conèixer els diferents països del món i per fer-ho necessita la nostra ajuda. Cada setmana ens endinsarem a un continent, aquesta setmana anirem per Europa, i coneixerem els diferents països, les seves cultures, tradicions, jocs populars, danses… A més, farem jocs d’aigua, excursions per l’entorn i moltes coses més.
Tenim moltes ganes de seguir amb aquesta aventura i continuar aquest viatge tots junts!!

Colònies de sisè 21-22

Els nois i noies de sisè hem gaudit d’uns dies fantàstics de colònies al terreny d’acampada del refugi de Camarasa, a la comarca de la Noguera. Caiac, excursió, tir amb arc, joc de nit, observació d’estels,… en resum: una bona manera d’acabar la primària.

Acampada 5è

Els nens i nens de 5è hem gaudit de tres dies envoltats de natura. Hem fet una acampada al Corredor on hem descobert l’entorn caminant, jugant i fent un munt d’activitats diferents. Hem après moltíssimes coses en un entorn únic i hem gaudit dels companys i companyes fora de l’aula.

Colònies EP1

UNS DIES DE COLÒNIES A MAS PAGÈS D’EP1 Els dies 8, 9 i 10 de juny, els nens i nenes de primer vam anar de colònies a Mas Pagès, Sant Esteve de Guialbes. Vam aprendre a orientar-nos amb una brúixola, amb un mapa, vam fer una recerca del tresor i una cursa d’orientació. Van ser uns dies on vam conviure i col·laborar tots junts. Que bé ens ho vam passar!
___________________________
_______________________________________________________________________
Aquest correu electrònic conté informació confidencial que és susceptible d’estar protegida legalment. Si vostè no n’és el destinatari previst, recordi que no pot utilitzar-la, distribuir-la, copiar-la, imprimir-la ni emmagatzemar-la en cap suport, totalment ni parcial. Si ha rebut aquest missatge per error, si us plau, notifiqui-ho immediatament a la persona que li ha enviat i esborri el missatge original juntament amb els seus fitxers annexos.
D’acord amb l’establert per la Llei de Protecció de dades de caràcter personal, l’informem que les seves dades procedeixen de la Base de dades de l´Escola Ginebró SCCL , automatitzada i registrada a l´Agència de protecció de dades, amb la finalitat de facilitar-li informació escolar del seu interès. En qualsevol moment vostè podrà exercitar els seus drets d’accés, rectificació, oposició i, en el seu cas, cancel·lació, comunicant-t’ho a l´adreça electrònica baixaginebro@ginebro.cat amb indicació de les seves dades.

ENS ENCANTEN LES COLÒNIES DE EP2

Les colònies ens agraden molt, són un premi a tota la feina feta al llarg del curs, ja que podem conviure tres dies plens de: bromes, d’activitats, de jocs, tallers… a Can Maiol vivim moments inoblidables amb els companys, companyes, mestres, acompanyants, monitors i en Juanjo, que ens acompanya al llarg d’aquests dies perquè la nostra estada sigui fantàstica. També hi ha moments que ens enyorem una mica, però sempre hi ha algú disposat a fer-te una gran abraçada, que et reconforta i t’ajuda a continuar gaudint d’aquesta experiència. Què ens ajuda a créixer i a fer-nos més valents.

Cantània: Clara, l’art per dins

Els alumnes de 4t de primària, el passat diumenge vam participar a la cantat que s’organitza des de l’Auditori de Barcelona any rere any. Aquesta vegada, les cançons giraven al voltant del títol “Clara, l’art per dins”, fent un recorregut per moltes obres d’art d’artistes importants del llarg de la història. Estem molt contents de poder participar en una activitat així i formar part d’un esdeveniment tan important, juntament amb altres escoles de la comarca.