Primera setmana de Summer Kids!

Ja deixem enrere la primera setmana d’activitats al Summer Kids de l’Escola Ginebró. Durant aquesta setmana hem fet tota mena d’activitats, jocs i tallers que ens han permès viure 5 dies molt intensos, que sempre són especials per ser els primers dies de casal d’estiu per a tots i totes.
Hem vist alguns dels principals elements del nord d’Europa, i a través de dibuixos i fotografies hem conegut animals típics i llocs emblemàtics, ens hem fet una màscara nòrdica… i tot això cada vegada més en anglès! Ja coneixem moltes de les paraules i expressions que fem servir al casal tant infants com monitores i esperem seguir aprenent cada cop més.
Hem estrenat la piscina amb moltíssimes ganes, i cada dia ens banyem abans d’anar a dinar una bona estona per treure’ns tota la calor després dels jocs més moguts.
Per acabar la setmana el divendres s’ha fet la primera excursió, i ens han portat fins al bell mig del Montseny, a una àrea al costat del riu Tordera. Allà hem jugat, hem fet una gimcana i ens hem atrevit a banyar-nos al mateix riu Tordera. L’aigua estava fredíssima, però al final no hi havia manera de fer-nos sortir del riu per anar-nos a canviar!
Ara ja comencem la segona setmana, viatjant aquest cop cap a l’ÀSIA ORIENTAL!
[image: Imatge en línia 1]