Ja som oficialment Escola Verda

A la darrera trobada d’Escoles Verdes de Catalunya vam rebre el distintiu i se’ns va lliurar la placa que ens acredita com a escola verda i que hem penjat a l’entrada de l’escola.

Des del Comitè Ambiental es continua treballant a cada etapa en els diferents objectius d’aquest curs.
 

Dsc_0571_large8364399339_f29c746183_b_large

Xerrada pedagògica de l’Àlex Rovira

Fa uns dies es va fer una xerrada pedagògica en el Taller Ginebró amb el títol: "El valor dels valors" a càrrec  de l'Àlex Rovira.

L’Àlex Rovira és escriptor, economista, professor d’Esade i conferenciant d’èxit. Col·laborador de diferents mitjans de comunicació nacionals i estrangers. Els seus llibres s’han traduït fins a 42 idiomes i amb nombrosos exemplars venuts, destaquem: “La bona sort”, “La brúixola interior”, “Els set poders” i “El laberint de la felicitat”.
La xerrada va ser un èxit tant pel públic, amb la sala plena a vessar, com per totes les idees i reflexions que ens va aportar.

Image-2_largeImage-3_large