Cerca ràpida
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit, sed diam nonummy nibh euismod tincidunt ut laoreet dolore magna aliquam erat
Cercar:

 

Estructura pedagògica

Amb el nou Projecte d’Escola, hem creat una nova estructura pedagògica interna i unes etapes ben diferenciades.

Aquestes etapes es basen en els períodes de maduració personal i desenvolupament cognitiu dels alumnes. Responen, per tant, a una coherència psicopedagògica i a una unitat natural de les edats dels nois i noies. S’organitzen com mostrem a continuació:

  • EI
  • 3-6 anys
    • EI3
    • EI4
    • EI5
  • EP
  • 6-10 anys
    • EP1
    • EP2
    • EP3
    • EP4
  • E10-14
  • 10-14 anys
    • EP5
    • EP6
    • ESO1
    • ESO2
  • EBC
  • +14 anys
    • ESO3
    • ESO4
    • BATX
    • CICLES

Cada una d’aquestes etapes té una entitat per ella mateixa, amb espais propis (polivalents i motivadors), un equip de mestres (ben cohesionat i consolidat) i un funcionament i organització específics.

S’hi treballa amb un model pedagògic on l’alumne és el centre de l’aprenentatge. I s’utilitzen metodologies diverses adaptades a les edats de l’etapa, combinant el treball autònom i el cooperatiu i integrant la tecnologia com a eina d’aprenentatge.

Afavoreixen la interrelació entre els alumnes i les relacions personals, i faciliten el vincle afectiu, emocional i social.

Permeten evitar els salts sobtats de les etapes establertes (primària-secundària i obligatòria-postobligatòria) i ens ajuden a fer créixer i treure el màxim de potencialitats dels nostres alumnes.