La revista d’història en digital

Després d’haver fet la publicació en paper de les dues revistes d’història que van elaborar els alumnes d’ESO2 durant el primer trimestre, ara ja podeu consultar la seva versió digital a través d’aquests enllaços. Esperem que us agradi! Orígens: La fragmentació del món antic Orígens: Descobrint Al-Andalus

Reviure la prehistòria a ESO1

Aquesta setmana els alumnes d’ESO1 han fet un passeig per la història i han pogut veure com vivien una mica més de prop les societats prehistòriques. Van anar fins a Céllecs i van veure i estudiar els diferents megàlits que formen part d’aquesta ruta.

Suc de mandarina

Els nens i nenes d’EI4 hem fet un taller sensitiu. Aprofitant la temporada de mandarines, hem fet suc i després l’hem tastat. Que bo que era!

Sherlock Holmes theatre play

Els alumnes de primer i segon d’ESO han anat al Teatre Auditori de Llinars a veure l’obra de en anglès “Sherlock Holmes”, de la companyia IPA productions. És una activitat inclosa dins del projecte “tots junts cultural” impulsat per l’Ajuntament de Llinars en la que hi participen els diferents centres del poble. Sense dubte ha estat una molt bona oportunitat per practicar l’anglès!

La Bel Olid visita el Club de lectura d’ESO

Els alumnes del club de lectura de 2n, 3r i 4t d’ESO hem rebut la visita de l’escriptora Bel Olid. Hem pogut parlar sobre el seu llibre, *Tina Frankens*, i preguntar-li sobre la recreació que hi fa del mite de Frankenstein des d’una perspectiva actual i sobre el fet d’escriure. Ha estat molt interessant!

Espais de llengua a EI5

Som els més grans d’Educació Infantil i tenim moltes ganes d’aprendre a llegir i escriure. Cada setmana dediquem unes estones a fer els espais de llengua, on es proposen unes activitats on cada nen i nena fa de manera autònoma. Aquí podeu veure algunes de les que hem estat fent aquests dies. Cada setmana aprenem una mica més.

Filosofia

A l’escola estem treballant la Filosofia 3/18, i els nens i nenes de 5 anys hem realitzat diverses activitats. Una d’elles consisteix a observar un quadre de Pablo Picasso “Pobres vora el mar´´. A través de l’observació vam elaborar un seguit d’hipòtesis sobre qui eren, com estaven, les sensacions que els transmetien els colors, les expressions dels personatges… Per concloure aquesta activitat, vam escoltar una audició de G. Gershwin, Rapsòdia en blau i els nens i nenes vam dibuixar la música.